Onze doelen

Als school leren we ook. We willen ons onderwijs steeds blijven verbeteren. Elk jaar stellen we onszelf doelen. Hier lees je wat we vorig jaar bereikten en wat we komend jaar willen bereiken.

Bereikt in 2022

• We zijn gaan werken met een portfolio waarin de leerlingen zelf hun vorderingen bijhouden.
  • We hebben het gebruik van het nieuwe ­leerlingvolgsysteem verder uitgebreid.
  • We hebben de speciale NPO-gelden ingezet voor diverse extra groepsactiviteiten, de inzet van extra onderwijsassistenten en de aanschaf van extra leermiddelen.
  • We hebben de omvang van onze speciale arrangementen verder uitgebouwd.
  • We hebben onze praktijklokalen aantrekkelijker ingericht.

Nieuw jaar, nieuwe doelen

• We plaatsen drie extra lokalen op de locatie Utrechtseweg.
  • We starten een pilot voor een specifieke groep leerlingen die extra ondersteuning nodig heeft.
  • We besteden met onze teams extra aandacht aan het werken in een professionele cultuur.
  • We trainen onze collega’s in het verdere gebruik van visuele ondersteuning tijdens de dag.
  • We geven uitvoer aan de speciale Gouden en Zilveren weken waarin we extra aandacht besteden aan groepsvorming en sociale vaardigheden.
  • De organisatie van het vak ‘Arbeidstoeleiding’ wordt aangepast en geïntegreerd in de praktijklessen.

Onze doelen hebben we vastgelegd in een jaarplan. Dit jaarplan kun je inzien op school. Vraag er gerust naar!