Op film

Scroll naar beneden voor een overzicht van al onze video's.

De sfeer op het Vierbeek College.

Wat het Vierbeek College speciaal maakt.

Oud-leerling Max die inmiddels aan het werk is op zijn stageplaats.

Praktijkinstructeur detailhandel Esther Verschuren en stagebegeleidster Judith Ross over onze leerlingen en hun stageplaatsen.

Teamleider Tanja van Manen over de sectorkeuze in fase 2 en het behalen van het branchecertificaat.

Medewerkers Sharon en Rachel over wat werken op Vierbeek College zo interessant maakt.

Teamleider Maarten Koopman over de sociale emotionele ontwikkeling van leerlingen op de onderbouwlocatie.

Gedragswetenschapper Judith over de verschillende arrangementen die het Vierbeek College aanbiedt.

Zorgcoördinator Hanneke vertelt over de rol van de mentor / vakleerkracht op Vierbeek College en wat plustaal in relatie tot positief gedrag inhoudt.

Zorgcoördinator Daisy over de commissie van begeleiding en de samenwerking met Special Heroes.

Joey is oud-leerling van het Vierbeek College en vertelt wat een jobcoach voor hem heeft betekend.

Teamleider Brian Heerens over het profiel van de bovenbouwlocatie.